#24/2023 Poslední malovací - EXPERIMENT

Jelikož moje kolegyně projevila přání naučit se akvarel , tak jsem jí k Vánocům nadělila malý dáreček v podobě barev na akvarel, papírů na akvarel a štětců. 
Abych jí mohla dát nějaké rady do začátku tak jsem trochu prolustrovala internet a našla několik pěkných návodů pro začátečníky. Moje oblíbená autorka je Makoccino.   
Jelikož jsem léta měla strach z akvarelu, tak jsem si zaplatila víkendový kurz u Adama Winsora.  - nějaké základy má zde.
Asi před měsícem jsem se přihlásila na facebooku do skupiny
" Milujeme AKVAREL - pravidelné malování, tipy, triky". Je zde každých 14 dní výzva - a tak jsem konečně vytáhla akvarelky a vytvořila něco na téma: EXPERIMENT
Při této tvorbě jsem si vše natočila na timelapse a výsledek můžete vidět zde:




 
 

Komentáře