Kurz skicování akvarel



Minulý víkend, byl pro mě celkem náročný. V sobotu a v neděli jsem trávila na kurzu skicování akvarel. Lektorem byl architekt Adam Windsor malý medailonek můžete vidět zde
E- Vernisáž

Záčátek kurzu jsme věnovali teorii. Na začátek jsme se věnovali učení malování tónu s použitím tzv. gradientu. Po načmárání asi 5 cvičných papírů čárami v různém gradientu jsme se pustili do prvního dílka - krajina malovaná v jednom tónu s použitím gradientu.




Poté jsme opět dostali malou lekci z teorie- glazování (používání průsvitnosti akvarelových barev), injektování (zapouštění barev do mokrého podkladu)
Pak následovala teorie barev a míchání barev ze tří červené, modré a žluté.
První den jsme ukončili větším uměleckým počinem - No moc se mi nepovedl, ale i přes to se pochlubím.




První den byl velice náročný a druhý den jsem šla na kurz velice unavená. Dala jsem si však předsevzetí, že se budu soustředit a pokusím se ze sebe vydat maximum. Ráno proběhlo v duchu opakování předešlého dne. Navíc jsem si vzala z domova ještě další papíry, abych vyzkoušela, zda nebudou pro akvarel vhodnější.
Po teorii jsme se opět pustili do většího díla dne. Nejdříve jsme začali tonální skicou tužkou, poté barevně a nakonec už naostro.




Komentáře

Okomentovat