23/2022 - Kostlivci

Tak jak koukám je to mu již 5 let co jsem hodnotila kostlivce. Některé jsou již dodělané,  jako je tento tkaný náramek , ale řada jich je ještě pořád kostlivcema.

Dnes chci tuto řadu doplnit o další dílka, i když na některých chci ještě v nejbližších dnech zapracovat. Takže si označení jako kostlivec ani nezaslouží.

Budu pokračovat v řadě

KOSTLIVEC Č. 9,10,11
Tři náramky- první je již několik let starý a zasloužil by si dodělávku, druhé dva jsou z letošního roku. 

KOSTLIVEC Č.12
V loňském roce jsem začala koketovat s háčkovanými dutinkami. Toto měla být také dutinka, ale zde zůstala pouze ve formě návinu.
KOSTLIVEC Č.13
Čeká mě dokončení ještě šitých náušnic k náhrdelníku.
KOSTLIVEC Č.14
Toto ani kostlivec není.
Je to část náhrdelníku k těmto ledovým náušnicím.
KOSTLIVEC Č.15
Šitá brož andělka. V polovině prosince jsem se přihlásila na kurz šité andělky. ROOYA Jednalo se se online kurz zdarma. Bohužel jsem v době konání kurzu byla na služební cestě a tak andělku dodělávám na základě záznamu. 
Tak a teď došlo na malovací a kreslící kostlivce
KOSTLIVEC Č.16
Kytičky z balkónu - osteospermum. Tento kostliveček je už také pěkně starý (2019) asi musí uzrát.
KOSTLIVEC Č. 17
Nedokončený obraz do triptychu LEONARDO
KOSTLIVEC Č.18
Ke konci letošního školního roku měla dcera udělat ještě jeden výtvor do výtvarného semináře. Chtěla jsem jí podpořit a tak jsem také začala malovat.
Výtvor do semináře je, hotový a odevzdaný.









Komentáře