Korálkový náramek


Jak jsem psala minule, rozhodla jsem se skoncovat se svými kostlivci. Jako první jsem si vybrala k dokončení tkaný korálkový náramek.


Na začátku mě čekalo menší párání. Asi v 10 řadě vzoru jsem měla chybu, která se projevila tím, že nebyla část provázaná. Další problém nastal, když jsem začala hledat vzor který jsem si zvolila. 
Jelikož mi náramek ve skříni leží od roku 2014, tak jsem samozřejmě už nikde nemohla najít schéma. Takže jsem si nainstalovala software na programování vzorů pro tkané a háčkované náramky z korálků - Jbead a vytvořila si šablonu znovu.


Software je moc pěkný a má intuitivní ovládání. Trochu jsem ze začátku zápasila s ovládáním a definováním rozměrů. Naštěstí se vzor opakuje, takže jsem se to nakonec naučila. Video návod najdete i na youtube, ale já jsem jej nepotřebovala.
V okamžiku, když jsem se pustila do práce tak jsem zjistila, že nemám dostatečné zásoby kouřového rokailu. Bohužel k mé smůle jej nemají ani v korálkových obchodech. Musela jsem tedy použít své zásoby a začít jak popelka třídit svoje mixy korálků.

Každý večer jsem hodinu tkala a hodinu přebírala. Nakonec jsem našla zbytek těch správných korálků a po měsíci náramek dodělala. 

Při hledání kouřových korálku jsem ve svém syslišti nalezla ještě dalšího kostlivečka – šité černobílé náušnice. Byla by škoda, kdyby tato krasavice neměla sestřičku - ale to až příště. 

Komentáře