#23/2023 První podzimní online korálkový kurz

 

Víte co je nejhorší? Když se chystáte na korálkový kurz a zjistíte, že nemáte ty správné korálky.


Vždy když někdo pořádá online kurz tak zjistím, že nemám materiál. Nákupy materiálu mám z toho všeho nejraději. Navíc ve výloze Bijoux Components je i trocha inspirace.

Nejdříve zkouška podle návodu Rooya.

A pak vzhůru do online kurzu. Konal se opět na Facebooku, tentokrát pod vedením Denisy Kangas
A tak jsem se pustila do tvorby. Jeden zkušební vzoreček, který se mi moc nepovedl. 
Další náušničky se už povedly, teď už jen dodělat náramek.

A když zkouším ty návody na dvoudírkové korálky. Tak jsem si během jednoho večera vytvořila tyto fialové náušničky. Jsou z twinů, které jsem koupila v Preciose v Zásadě již před 10 lety.  






Komentáře