#18/2023 - Letní věnec na dveře

Tenhle projekt se mi líhne pod rukama už 2 měsíce teda 3 . Postupně jsem vše důkladně fotila a dokumentovala, abyste viděli jak jsem tento motýlkový věnec vytvořila. 

Po nastudování všech návodů na internetu jsem se rozhodla že podklad věnce bude z vrbových větviček. Nejdříve jsme museli najít nějakou vhodnou břízu, která vyhání šlahouny, ideální je stříhat tu jarní,  než vyrazí první pupeny a listy. 

 Po nasbírání slabých šlahounků jsem začala motat a svazovat jednotlivé větvičky. 

Vznikl mi věnec,který byl původně zelený těma pučícíma lístkama, ale bohužel po dvou měsících už poněkuď proschl. Poté jsem uvažovala jak budu věnec zdobit. Hlavně ozdoby jelikož budou na venkovních dvěří tak nemohou být papírové.

Na vlogu Moniky Brýdové, tak jsem viděla,  jak zkusila dát plechovku od nápoju do BIG Shotu. Nápad byl na světě a já začala masivně vyrábět motýlky z plechovek od nápojů.


 Motýlku je už dost a tak jsem se mohla pustit do lepení.

Na věnec padlo celkem 200 motýlků.







Komentáře