#19/2023 - Korálkový donutek

Už delší dobu jsem si chtěla vytvořit na krk takový malý donutek. Představa byla vytvořit kroužek z malých rokajlových korálků. Nejdříve jsem hledala nějakou inspiraci na internetu jak bych postupovala, nakonec vyhrála technika peyote, dle tohoto videa

 
Pustila jsem se do šití. Jelikož prostřední kroužek je z velmi malého rokajlu, tak jsem musela použít nejslabší jehly co doma mám. Hned ze začátku my všechny jehly popraskaly, proto bylo potřeba jít nakoupit nové. Samozřejmě já bych nikdy do košíčku nedala jenom jednu věc:-D.

Po několika prasklých jehlách, se mi konečně podařilo udělat základní peyotový kroužek z rokajlu 14/0. Poté jsem pokračovala s větším rokajlem 10/0.
Když jsem došila základní tvar, pokusila jsem se ho narovnat a první donut mi praskl.
Nevzdala jsem to a začala jsem znovu.
S výsledkem nejsem spokojená. Budu si muset vyzkoušet udělat ještě jeden.


Komentáře