#17/2023 - Rozkvetlý záhonek a dárek

 Každý rok si myslím, že paní učitelky obdaruji vlastně vypěstovanou kyticí. Bohužel,  vše mi vykvetlo těsně po vysvědčení. Mohla jsem je obdarovat růžema, ale poupata mi ožrala srna. Takže letos těch růžových květu moc nebude.

 Teprve teď mi začíná vykvétat měsíček.

Krásně mi kvetou africký kopretiny ( kdo bude chtít vědět latinský název tak ať mi napíše do zpráv :-)), které jsem na jaře zakoupila v zahradnictví nedaleko Sychrova.

Jelikož jsem nenašla loňské jiřinky, tak jsem koupila nové. Poté co jsme uklízeli garáž na začátku června, jsem našla i ty staré, které jsem sice zasadila, ale ještě nekvetou.
Naštěstí učitelka starší dcery odjížděla hned po vysvědčení na dovolenou, tak požádala žáky o jiné dary. Takže jsme nastartovaly  šicí stroj a Terka ušila patchworkovou taštičku na cokoliv.



 

Komentáře