#13/2023 Den matek

 Sice je už po dni matek, ale inspirací pro tento blog byl pro mě tento přívěšek, který jsem zhotovila na střední škole na téma matka. Je to přívěšek ozdobený rytinou matky s dítětem.
Jelikož jeden přívěšek by byl pro blog málo, tak jsem ještě vyhrabala všechny pozůstatky šperků, které jsem vytvořila na střední škole a tak je tady taková malá ukázka. 


Náramek inspirovaný secesí, je s vyřezávaným motivem. Zadání bylo vyzkoušet šperk, kde bude uzávěr na pant. 

Mohli jsme vyzkoušet i krabičku s pantem. Bohužel při tavení smaltu na víčku v peci mi vyvzlínala pájka na povrch a už by to nebylo pěkné. Takže jsem nakonec žádnou krabičku nevyrobila. 
Další práce byla inspirovaná gotikou - vesměs se jednalo o sadu na maturitní ples. Bohužel barvené skleněné kameny jsou už po tolika letech oprýskané, co si budeme povídat, jednalo se o 2. jakost. 

Když už jsme u té maturity tak sem patří i maturitní prsten, který je už také poznamenán zubem času.
Tak a teď to co ještě zbylo.

Samozřejmě, že mám v šuplíku mnohem více nezpracovaných návrhů a zasloužily by regeneraci. 










Komentáře