#11/2023 Vyšívaný králíček




Tak jsem se opět přihlásila online kurzu s Rooya. Jednalo se o pětidenní kurz vyšívané brože  králíčka. Impulzů k přihlášení do tohoto kurzu bylo několik. V první řadě se mi minulý kurz na vyšívanou andělku moc líbil. 

Motiv králíčka mě zaujal, protože do nedávné doby to byl oblíbený motiv mé dcery. Další zajímavou věcí byla kombinace korálkové výšivky a kožené bambulky, který mi přijde velmi efektní.Po přihlášení do kurzu jsem začala shánět materiál.

 Nejsložitější je v co nejrychlejší době sehnat Frenchwire- motaný barevný drátek. Zdá se mi, že se dá sehnat jenom v korálkárně Rooya. Naštěstí jsem si na tvorbu andělky objednala materiálu více, tak mám i tvrdý Frenchwire. Mám ho v růžové a tyrkysové barvě. Toto bylo rozhodující jakou barvu bude mít králíček. 
Další úkol byl sehnat malou bambulku. V e-shopech jsme našla pouze velké bambulky a nikde neměli malou o průměru cca 2 cm. Tak jsem prošla asi 3 galanterie v Liberci a nakonec sehnala modrou malou koženou bambulku. V hlavě už jsem měla vymyšlenou barevnost a tak jsem se rozhodla pro tyrkysové perličky.
 V stavebnici od Rooya jsou vybroušené skleněné kamínky. Místo nich jsem použila vybroušené skleněné kamínky ze sady koupené v Action. Jedinou nevýhodou je to, že nejsou v žádném kaplíku a tak jsem si ho vyrobila z drátku. Pokud byste chtěli návod jak na to, klidně mi napište komentář a já zpracuji nějaký návod. 
Králíček se moc povedl a poslední den v dubnu jsem ho vzala ven. 



Komentáře