#09/2023 Jarní dekorace

Sice se už týden chystám na blog o velikonočním věnci na dveře, ale nějak nestíhám psát ani tvořit. Tak trochu mě přemohla jarní únava.  A tak tentokrát jarní věnce na dveře vytvořila moje starší dcera.

Samozřejměv obchodě jsem neodolala, krásným velikonočním dekoracím. 

Tento týden jsem se také přihlásila do Velikonoční dílny s Monsterance. Po tři dny jsme drátovali  výrobky.

1. den- Drátovaná kytička- zápich. 

Ve své podstatě šlo o to, nás amatéry naučit základům šité krajky z drátu.

2. Den - Drátované vejce

Je tomu tak 15 let co jsem si odrátovala svoje první vejce. Toto vajíčko by do dnes měla mít moje maminka na chalupě. Tak jsem si řekla, že bych to mohla zkusit zase znovu. Vyfoukla jsem si vejdumky a pustila se do tvoření.

3. Den- Velikonoční vajíčko z drátu

Třetí den byl už jenom takový odpočinkový. Po dvou dnech mě z drátků bolely pěkně ručičky respektive prstíky.  A jelikož se mi nepodařilo chytit tvar vajíčka, tak vznikl zase věneček.


Komentáře