#08/2023 - Krvavý rubín

Tento rok jsem se přihlásila do skupiny s názvem KORÁLKOVÝ KALENDÁŘ.
V této skupině jsou každý měsíc vyhlášeny tři výzvy - cílem skupiny je motivovat a inspirovat. Podmínkou je, že daný šperk musí v sobě mít korálek. 

Výzvy LEDEN:

1.Předsevzetí                                 2. Králové                                     3. Barva roku -VIVA MAGENTA

V lednu jsem si vybrala třetí téma - VIVA MAGENTA - protože je to moje oblíbená barva.
Vytvořila jsem svojí druhou vyšívanou brož - pírko
Výzvy ÚNOR:
1. Srdce                                                    2.Imbolc                                3. Hezky česky

Tuto výzvu jsem bohužel nestihla, i když jsem měla pár nápadů na téma IMBOLC.

Co to IMBOLC je se můžete dozvědět z tohoto odkazu. IMBOLC


K tématu srdce jsem si jenom ve společné tvorbě s ROOYA vytvořila tento náramek.

Výzvy BŘEZEN:
1. Lev                                                   2.Poezie                             3. Voda

V březnu jsem si vytvořila náhrdelník na ples- až ke konci měsíce mě napadlo, že by se mohl připojit k tématu Poezie.  Náhrdelník má název Krvavý rubín podle básnické sbírky od básníka z 18. století Johanna Christiana Günthera

 


 

Komentáře