#04/2023 Pracovní diář

Každý rok mám pracovní diář formátu A5. Jelikož je v naší firmě letos nařízeno šetřit, tak bohužel jsme žádné diáře nedostali. 

Tak jsem se začala pídit po darovaných diářích. Dostala jsem bohužel jenom diář formátu A4. Co si budeme povídat, je velký a nepraktický. 

Ale zato se v něm dá dost výtvarně vyřádit.

Chtěla jsem vždycky zkusit akvarelem galaxii. Tak jsem se na koukla po nějaké inspiraci. Na internetu toho je opravdu mnoho.
Nejdříve jsem si oblepila stránku papírovou páskou, aby mi akvarelové barvy nezatekly všude.
A pak se pustila postupně do malování.
Po vybarvení jsem udělala akrylovým markerem hvězdy.
Poté jsem odlepila pásku. Jelikož se mi akvarelová barva propila na další stranu, tak jsem musela ještě napsat nacionále.
Výsledek je sice pěkný, ale příště budu malovat už pouze na správný papír. 






Komentáře