07/2022 - četba

 

Dnešní blogový příspěvek začínám ilustrací ke knize Azazel od Isaaca Asimova, kterou jsem si velmi oblíbila, když mi bylo tak 15 let. 

Krom toho, že ráda tvořím, tak i ráda čtu. Je to takový můj únik mimo realitu a relax.  Čtenářský deník jsem naposledy psala na ZŠ. Nyní ho tvoří moje dcery. Dnes už nepovinně.


K evidenci svých přečtených knih používám dva servery. Databázyknih a goodreads. Posledních několit let si knihy vybírám na základě čtenářské výzvy.

Moje statistika:


Občas se dostanu i ke knize, kterou bych v životě nikdy nečetla.

Letošní rok jsem zahájíla knihou Skleněný pokoj- kniha je spojená s moderní funkcionalistickou architekturou.  

O této vile dobře píše p. Lukeš zde- Neviditelný pes 

Zaujala mě koláž přečtených knih za rok 2021 na goodreads. 



Komentáře