01/2022 - Co se za ten rok 2021 událo

 


Opět začal nový rok a já s hrůzou zjišťuji, že můj poslední příspěvek jsem napsala přesně před rokem. Příčinou je především seberealizace na novém bydlení. Kde při budování není čas na tvoření, ani na dokumentování tvorby. Samozřejmě bez tvoření by mě to nebavilo, takže něco málo z mojí tvorby za rok 2021.

Blok na přání 

Jeden patchworkový  blok do deky pro Kačenku. Bohužel nevím, kam mi při stěhování zmizel. Snad ho naleznu dřív, než Kačka vyroste.

tady je předloha :-D
a ještě jeden bloček do deky

Háčkovaná bižuterie

A pokračujeme v růžové barvě.

Velikonoční prostírky pro babičku

Původní myšlenka byla, že si vyzkouším hawajskou techniku, ale nakonec zvítězila technika našívání aplikace. Malý návod naleznete zde.

Velikonoční výzdoba
A na baráček jsem nezapomněla udělat i velikonoční výzdobu.
Celé léto jsme pracovali, budovali a grilovali :-)
a také povyrostly první květinky

Halloween

Jelikož bydlíme v baráčku od podzimu tak jsme začali Hallowenskou výzdobou.

Advent

Adventní tvoření je v duchu vytváření adventních věnců v mém případě adventního prkýnka.

Vánoční hvězdičky

Společná tvorba s dětmi. Dekorace i dárečky.

Zima

Jedna zimní čepice, když už začíná mrznout. Původně byla pro mě, ale nakonec mi ji děti znárodnily.

A ještě něco dobrého pro sýkorky.



Komentáře