Moje malování 2019 - první část



Je to úsměvná historka. Se svým staronovým kolegou se takhle jednou čtvrteční ráno nad kávou bavíme o tom jak jsou ty rána hrozná a, že nám dlouho trvá než se dostaneme do provozní teploty.

Kolega říká: „To by chtělo nějaký oživovač do kávy."
Já odvětím: „Děkuji není potřeba mě stačí když se zmaluju každé pondělí J."

Určitě nejsem žádný opilec J. Skutečně jsem to myslela takto:

O prázdninách roku 2018 mě kamarádka přizvala na akci Malování v ZOO. Jednalo se o spontánní akci svolanou ateliérem. Jelikož děti byly vyjímečně doma, tak jsem si řekla proč ne. Zoologická spojená s malováním, je zase něco jiného než běhat jen tak po ZOO a koukat na zvířata.



Malířská společnost v ZOO byla úžasná a tak jsem se rozhodla zapsat se do kurzu malování.
Než jsem se odhodlala pro návštěvu ateliéru, uběhlo půl roku. Před zápisem do kurzu jsem ještě absolvovala jeden víkendový kurz s Adamem Winsorem.



Poté jsem začala ateliér navštěvovat pravidelně.
Můj 1. semestr začínal jak jinak kresbou - jednalo se o kresbu portrétu dle fotografie.


Poté jsme se pustili do malby akvarelem.






Poté jsme následovaly akvarely dle vlastní fotky. Oba obrazy jsou z Chorvatska. Jeden nedodělaný je z ponorkového doku v Chorvatsku na Visu.


A druhý je taktéž z Visu, ale z města.


Pro závěrečnou práci, která je technikou akryl, jsem si vybrala obraz E. Degas - Po koupeli.



Komentáře