Inktober 2019


Co to je Inktober:

Inktober byl vytvořen v roce 2009. Takže je tomu již 10 let. Jedná se o výzvu, kdy umělci  po celém světě každý den v říjnu tvoří na dané téma - téma by mělo být zpracováno kresbou (perokresbou), ale jedná se o umění, takže si může umělec zvolit techniku, jaká mu vyhovuje nejvíce. Nikdo ho nenutí.

Rok co rok jsou určena témata na která se tvoří.

2019:


Témata předchozích let a další zajímavé příspěvky můžete nalézt zde:


O této výzvě jsem se dozvěděla přes sociální síť ateliéru ( Výtvarný ateliér Václava Kováře), kam jednou týdně docházím. 

Na konci této výzvy nám bylo položeno pár otázek. 

Otázka č.1:  Pociťujete zlepšení?
 Díky této výzvě jsem se zdokonalila, zejména v technice šrafování.

Otázka č.2: Bavilo Vás to?
I když mě občas přemáhala únava, tak jsem pokračovala. Často jsem tvořila v pozdních večerních hodinách, takže se mi dost klížila očka. Navíc perokresba není mojí oblíbenou technikou, ale i přes to jsem vytrvala a dokázala to.

Otázka č.3: Dokázali jste se motivovat?
Samozřejmě motivace byla v přesvědčení,  zda to vůbec dokážu. Avšak jedna z největších motivací byla slíbená sleva na víkendový kurz. 

A teď to nejlepší z mého Inktober 2019

1. Ring

2.Mindless

8. Frail

16. Wild

17. Ornament
22. Ghost
29. Injured


Komentáře