Háčkovaný démon :-)


Tak jsem se pustila do dalšího měsíčního cíle ze svého motivačního diáře, tentokrát se jedná o cíl č. 4.

JEDEN HÁČKOVANÝ PROJEKT MĚSÍČNĚ

Docela často háčkuji malé věci. Teda jenom čepice :-) ty se pořád ztrácejí.















Zimní čepice, vytvořeny na podzim 2018.

Letos jsem si jako první projekt vybrala háčkovanou hračku. Jedno z oblíbených zvířátek je u nás želva. A tak jsem trochu hledala až jsem našla tento návod.

Značky v cizím jazyce mi dali trochu zabrat ale nakonec pomocí GOOGLE translatoru a video návodu jsem to dala dohromady.

A proč démon?

Tuhle mě napadlo, že by se holkám mohl líbit příběh Zlatý kompas. A tak jsem jim ho pustila, samozřejmě se jim líbil a tak poslední dobou všichni zvířecí plyšáci hrají jejich démony.

Sice film má nízké hodnocení, ale mě se líbil. Ten mě nakonec podnítil k přečtení knihy. Přečetla jsem všechny tři díly jedním dechem.

Zlatý kompas
Jedinečný nůž
Jantarové kukátko

Komentáře