Dárečky místo květin

Pokaždé, když se rozdává vysvědčení mám pěkně nakvap. Vždycky si vymyslím nějaký šitý projekt, místo květiny.  Čím obdarovat paní učitelky,  mám sice vymyšleno třeba i tři měsíce dopředu, ale nakonec šiji až na poslední chvíli.

Mezi mojí stálicí a oblíbeným dárečkem i mezi učitelkami je taštička ve tvaru hrníčku na drobné mince.

Tímto hrníčkem jsem letos potěšila Kačenky učitelku.

Návod na hrníček- respektive šablonu naleznete zde

Když jsem dělala taštičku posledně, tak paní učitelka mě poprosila ještě o jednu na větší bankovky.

Na téhle už se mnou spolupracovala Terezka.

Návod na ušití najdete tady.

Toto pololetí jsme obdarovali Terezky paní učitelku prostírkou se srdíčkem. Pomocnice Terezka hlavně vybírala barvičky, ale také jsme se začali učit řezat pomocí řezacího kolečka. Moc jí to nešlo, takže jsem se ho raději chopila já. Většinu motivu ušila sama.
Oprášila jsem trochu základy patchworku. Zopakovala šití půlených čtverců a divokých hus.

A také zopakovala lemování, nad kterým se vždy zapotím. Samozřejmě, že se to neobešlo bez párání.

Ale i přes to všechno máme docela zdárný výsledek.


Komentáře

Okomentovat