Obal na Slabikář II.



Při tvorbě prvního obalu na Slabikář, jsem psala o tom, jak se igelitový obal již po měsíci roztrhá tak, že se nedá použít.  Letošní školní rok jsem úplně rezignovala na kupování igelitového obalu pro mladší dceru.

Pozitiva ručně ušitého obalu:

  • Neokoukaný originální obal v oblíbených barvách.
  • Když se ušpiní dá se jednoduše vyprat.
  • Samozřejmě je také ekologický, protože je vyroben čistě z bavlněných látek.
  • Dnes už to sice není pravda, ale dřív patchwork byla technika spojování starých látek--->takže recyklace. Pokud by šlo čistě o staré látky tak pořizovací cena je 0 Kč.
  • Cena - děti v první třídě dostanou svůj Slabikář zhruba po prvních třech měsících. Školní rok má 10 měsíců. To je 10-3=7.  7 měsíců bych musela každý měsíc dát 13Kč za nový obal. To je 91 Kč za školní rok. 
  • 👍 Nakonec musím říct, že Terezka obal využívá již třetím rokem.


¨

Tento obal Terezka používá již třetím rokem. Má originálně obalené všechny učebnice a obaly se neničí, maximálně špiní a to se dá vyprat.


Tak jako první obal ze sovičkou má tajemnou kapsičku, tak ani na tomto obalu nesmí chybět tajná kapsička na poklady. Na přání jsem vytvořila andílka. Takže jsem trochu hledala, až jsem našla tuto aplikaci.


Aplikace anděl

Tak a první cíl pro tento měsíc splněn.       1. Jeden patchworkový projekt měsíčně.



Komentáře