Obaly na učebnice



Tak jako loňský rok, tak i letos jsem se pustila do látkových obalů na učebnice.
Vloni jako prvňáček měla pouze jednu knihu "Slabikář". Po rozdrbání igelitového obalu dostal kabátek se sovičkou. Teda spíš se sovičkovou kapsičkou.




Samozřejmě jsem dle instrukcí v září koupila opět igelitové obaly. Jeden vydržel dva měsíce.
Tak jsem na Český jazyk vytvořila Terezce obal s oblíbenou žirafkou. Je v okrové barvě jako je učebnice.


I když druhý plastový obal vydržel na Čítance možná jenom o čtrnáct dní déle, obal se mi podařilo  vytvořit až dnes. Obal je zase v barvě učebnice a to zelené. Pro obrázek na obalu jsem našla ve svých starých výšivkách chameleona, sice není oblíbeným zvířátkem, ale je zelený.

Bude to moc pěkný dárek za vysvědčení. Teď ještě něco vytvořit za snahu pro paní učitelku :-).


Komentáře