Začínám zase tvořit


Od začátku ledna se toho u mě mnoho změnilo. A jelikož se mi trochu ulehčilo po pracovní stránce, tak mi zbývá čas i na trochu toho tvoření. I když se mi nedaří tvořit každý den. Tak přeci jen se moje galerie kreseb začíná trochu plnit.

Snažím se opět tvořit DD tedy spíš OD (occasional drawing)
Většinou tvořím nějaké abstrakce co mě napadne, Řada skic vzniká na základě zadání Flérovské skupiny. Toto je na téma černobílé kreslení - nevím zda se mi podaří účastnit se výzvy - toto je pouze skica. Třeba ještě něco vymyslím.
Další stránky, které navštěvuji pro inspiraci jsou http://illustrationfriday.com/. Tato červená skica vznikla na téma UP.
Ve svém adresáři mám plno fotek jako inspirace -toto je kamélie jen tak načmáraná propiskou. Inspirací pro mě vlastně byla návštěva divadla představení - Spící krasavice.
Tuto skicu jsem vytvořila včera večer - no co jaro se zbláznilo a tak mi cácorky nosí domů samé kytičky. Narcisky, blatouch a ještě fialky, ale ty jsem včera nekreslila.

Toto je také jedna z výzev na Fléru - jednalo se o RORCHSACHŮV TEST.  











Komentáře