Jak jsem v loňském roce zahálela



V poslední době se dost často používá slovo prokrastinace, hezky česky bych to nahradila slovem zahálka.

Co nám o tom říká wikipedie:

Prokrastinace je výrazná a chronická tendence odkládat plnění (většinou administrativních či psychicky náročných) povinností a úkolů (zejména těch nepříjemných) na pozdější dobu. Může představovat rizikový fenomén pro duševní zdraví. Psychologové často popisují takové chování jako mechanismus pomáhající jedinci vyrovnat se s úzkostí spojenou s výkonem dané činnosti. Podle některých vědců jsou kritéria definující prokrastinaci následující: je kontraproduktivní, zbytečná a zdržující


Ráda bych se s Vámi podělila o pár kresbiček. Někdy vznikaly přímo umělecká díla.


Mé nejoblíbenější činnosti, když se nechci věnovat těm důležitým věcem jsou:  čtení, brouzdání po netu a také časté sledování seriálů na netu. Takové běžné činnosti pro zahnání nudy

Většinou něco čmárám. Jelikož diář je vždy po ruce a stránky z víkendů jsou povětšinou prázdné tak je mám vyplněné perovými kresbičkami. 

Protože se mi většinou všechny poznámky do diáře nevejdou, používám ještě čtverečkovaný poznámkový blok. :-) 

Docela mě zaujalo, že z tohoto tvoření lze udělat i psychologický rozbor osobnosti (zajímavý článek můžete najít zde -grafologie). Existuje několik článků o tom jací jste když kreslíte stromy, keře a květiny, obličeje a detaily, spirály a kličky, geometrické tvary, domy a ploty, linky a mřížky, srdíčka, zvířata. 


Tady si můžete udělat svůj soukromý rozbor svého JÁ. 



Komentáře