Obal na slabikař

Co si budeme povídat, plastové obaly na učebnice se hned roztrhají a nic moc nevydrží.  Nám vydržel asi tak 1 měsíc. A tak jsem se rozhodla, že obal na slabikář ušiju.

Dlouho jsem nešila a tak jsem vytáhla mašinku a pustila se do díla.


Představa jak by mohl obal vypadat by byla. Původně hlavní aplikace měla být Sunbonet Sue, která si čte. Jenže vybraný motiv se mi zdál moc dětský spíš pro děti ještě školou nepovinné. Při dalším výběru mě tedy napadla sovička. Sovička na kapsičku je ušita technikou aplikace. Motiv jsem si našla na stránkách https://cz.pinterest.com/ 

Jistě tento server všichni znáte :-). Mám Pinterest moc ráda, i když je to moc velký žrout času.  Ačkoliv je plný nápadů, návodů a inspirace tak mě docela zdržuje od kreativní tvorby :-(.


Toto je ukázka záložky ve slabikáři. Když mi bylo něco kolem 10 let tak mě ve škole naučili tuto úžasnou techniku, které se dnes říká macramé, když jsem byla malá tak jsme drhali :-). Tuto techniku jsem si oživila hlavně kvůli dětem. Pro holky je to zábava, dlouho u toho vydrží a ještě z toho mají náramek :-).  


Další pokračování v šití obalu - našití kapsy se sovičkou.

 a hotový obal.

Komentáře