Šiju o stošest

Mé psaní poslední dobou troche skomírá. Není to tím, že jsem líná, ale začala jsem docházet so zaměstnání a skloubení rodiny, koníčků a zaměstnání je poněkud náročnější. Teď v předvánočním času je troche volněnji a tak mohu napsat pár řádků.
I když bývám večer po práci unavená , tak i přes to je čas na nějaké tvoření. Je to pro mě relax.







 Sice povětšinu času trávím relaxem nad knihou.  Ale stíhám i něco ušít a teď tvořím háčkované čapky pro holky.

V poslední době mě zaujala autorka Marianne Curley. Knihu, kterou jsem přečetla jako první je Dávná Kletba. Ačkoliv to není četba nad kterou by se muselo dlouho složitě přemýšlet, jde spíše o takovou  jednodušší relaxovku. Proto jsem jí přečetla jedním dechem. Moc se mi tento zvláštní druh fantasy líbí, kde snad jedinou nadpřirozenou bytostí jsou čarodějové.  Určitě se stane mojí inspirací pro nějaký obraz nebo i nějaký nový obal na knihu. Teda pokud mi čas dovolí tvořit.

Komentáře