Postup jak háčkovat z korálků jinak



Po velkém ohlasu na háčkovanou asi zřejmě taštičku na těchto stránkách : http://www.gabitogrupos.com/LACASITADEMABELY/template.php?nm=1385601523
kde paní zřejmě dopředu navlíkla na celou přízi korálky a začala háčkovat. Jsem se rozhodla že ukážu trochu jiný postup, který jsem dělala bez jakých koliv znalostí jak se toto dělá. Nechtělo se mi totiž tenkrát navlíkat velké množství korálků. Neměla ani představu kolik těch korálků budu potřebovat a jak bych navlíkla celé klubko aniž by se mi příze zacuchala a zašmodrchala.

Hotový šátek bez háčkované krajky okolo.
Návrh.

POSTUP:

  Vezmeme slabý drátek a vytvoříme z něj smyčku jako je na navlíkáčku na jehlu. Na větší rokajl lze použít i navlíkáček, ale pozor není dostatečně pevný já zničila asi tři než jsem přešla na slabý drátek.
Navlíkneme na něj rokailové korálky. 
Vytvoříme velkou smyčku. Očko provlíkneme naším navlíkáčkem.
Jako když provlíkáte nit v navlíkáčku, protáhněte i přízi a máte navlečen korálek.
Potom normálně naháčkujeme očko háčkem

 
 
Výsledný řetízek a naháčkovanými korálky.
Jelikož šlo o šátek na břišní tance tak nesmí chybět i penízky. Ty nebyl problém na očko navlíknout ručně.
 A ještě na okraj háčkovaná krajka. Návod nalezneta zde : 






Komentáře